2012. július 31., kedd

Linkin Park - Living Things Teszt

Linkin Park. Életem első rock bandája. Anyukámék komolyan be voltak tojva amikor LP-s korszakomat éltem. Amikor LP cd-t kértem a Jézuskától, az félve és reszkető kézzel adta át nekem a Meteora albumot, gondolván én maga vagyok a megtestesült Lucifer. Csak egyet nem tudnak. Hogy még mindig LP mániás vagyok! ...csak éppen nem hordok bandás csuklószorítót és nem varrok LP-s monogrammokat a farmernadrágom szárára. :D

Egy pár éve, pontosabban a Meteora után tartott nagyobb szünet óta és az azok után kiadott albumok után úgy éreztem, hogy végleg elveszítettük a srácokat. Volt rajongó akinek bejött az új stílus, volt akinek nem. Én úgy voltam vele, hogy jóóóóó... de ez "már nem a régi LP". ..és mondjuk meg is békéltem vele, mert hát változik a világ. Aztán eljött 2012, a Living Things ideje és minden megváltozott. Elindítottam az albumot és szinte a sírógörcs szélén álltam amikor újra meghallottam a régi, igazi gitárakkordokat, Májki féle rap-betéteket és Chazy szakadatlan üvöltését! Fandom körökben ezt úgy nevezik, totális "EARGASM". Nos nézzük, hogy mi is okozott ekkora kielégülést...


Pár szó a csillagozásól:
|{{{{minősíthetetlenül rossz
||{{{se nem rossz, se nem jó
|||{{van benne valami (takarításhoz jóóó) :D
||||{bérelt hely a zenetárban
|||||EPIC


Lost In The Echo - Az album kezdő dala. Kellően erős és ütős. Ekkor már kezdtem kapisgálni, hogy ez most más lesz mint a többi. A "future-robo" hangzás azért megmaradt. Májki reppel, Chazy üvölt. |||||

In My Remains - Egy fokkal gyengébb dalocska ez az előzőnél. Itt már jobban bejátszik az új sztájl, amit persze szeretünk, de most mégsem. :) A dalszöveg azonban értékelendő és Májki meg énekel is benne, az meg plusz pont! ||||{

Burn It Down - Mivel picit rádió barátabb és kicsit mainstream is, így nem csodálkozom ez lett az első kislemez. Na jó, visszaszívom ... az LP kicsit sem mainstream. Oké? Bejön mert már sokat hallottam, és mert jól össze van rakva, de nem ájultam el tőle soha. ||||{

Lies Greed Misery - Igazi lázadós LP dal. |||{{

I'll Be Gone - Akár úgy is nevezhetnénk, hogy az egyik leggyilkosabb dal az albumról. Nekem legalább is az, és visszaidézi a Meteorás korszakot. Igen, nekem az volt a fav, na meg HT. Libabőr, kétségtelenül.
|||||

Castle Of Glass - Le merném fogadni, hogy ez a dal Májki félrefésült metroszexuális frufrujából született meg. ..és ahogy a dal beindul, úgy szertefoszlik minden kétségem a nemi identitását illetően! XD
||||{

Victimized - Na ez az a fajta dal amire sok rajongónak ez a reakciója : "B*zd meg! O-O" ...és aztán minden ködössé és homályossá válik.. ez az igazi nu-metal. |||||

Roads Untraveled - Egyértelműen Májki féle zongorás költemény. A lelki szemeim előtt látom ahogy ott ül és átszellemülve mormogja a dalt...aztán beindul a dal Chazyvel és a két aranykezű gitárosunkkal kiteljesedik minden. A végén katarzis. A dalszöveg ismét dicséretes! ||||{

Skin To Bone - A 3D-s dal. Dalszöveg, Dinamika, Drám. Ennyi és nem több. |||{{

Until It Breaks - Khhhm. Úgy érzem Mike-nak hiányzik a Fort Minor. Nekem is. Hip-hop is meg nem is, rock is meg nem is. Ám a dal végétől, az éneklés végétől kezdődik valami....az album legjobb része. |||{{

TINFOIL - POWERLESS - Mert, hogy ez a két dal - sőt az előző vége is- tökéletesen egybeillik. Nagy feketepont mert írtó rövid és a Tinfoil és márpedig biztos vagyok benne, hogy én és még sok rajongótársam imádja a végtelenségig hallgatni Mr.Hahn session-jeit. Aztán kezdődik a Powerless, mint amolyan korona az albumra. Nem is érdemes róla hablatyolni, tessék meghallgatni és nézni.... mert, hogy az Abraham Lincoln: Vampire Hunterhez készült MUSIC TRAILER <--(ilyenről sem hallottam még) szerint a Powerless lesz a film főcímdala. (||||||||||

Végeredmény: |||||
Mert bár nem tökéletes az album -hisz olyan nem létezik-, viszont voltak olyan tökösek, hogy meglépték ezt a "vissza a gyökerekhez" projectet és mert már hiányoztak....nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése