2012. július 13., péntek

Mashallah - az én slágerem

Amíg az utóbbi évben bárki megkérdezte, hogy melyik a legeslegleg számom amit bármikor elővennék és rögtön csörögnék rá, vitathatatlanul és habozás nélkül rávágtam volna, hogy a "Csammak Csalló" az örökzöld. Ám ma ráakadtam egy zenére, ami alapjaiban megrengette a Csammak Csalló (már kicsit sem biztos) helyét a toplistámon. ...ugyan is még csak gondolni sem mertem volna, hogy valaha "túl teszem magam" ezen a számon. 
Még is megtörtént! Azt hiszem....három szó és két név a tettes. Ek Tha Tiger illetve Katrina Kaif és Salman Khan. Igen, ők ketten akikről soha nem gondoltam, hogy egyszer úgy tényleg istenigazából fel tudnának rázni. Te, hogy vagy ezzel? ...csak mert úgy érzem ezennel a Mashallah lett a 2012-es nyár legnagyobb Bollywood slágere. Nézd és hallgasd csak!

HD-ben szebb az élet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése