2012. január 23., hétfő

In My Arms

Tegnap este épp a Muzsika TV-t kukkoltam amikor elkezdődött ez a klip. "Tééényleg, ez a klip is volt valamikor..." féle felismerést kaptam és örömmel könyveltem el, hogy Kylie az Kylie. :) Egyedi, utánozhatatlan és mindig szexi. Kylie nekem mindig is "A Diszkó Díva" volt. Kevés olyan dala van amit nem szeretek és többek között a Fever című albuma volt az amit tinikoromban az első kazettáim között tudhattam. (Pink - Missundaztood, Bravo Hits-ek és Britney, Baby One More Time-ja mellett.) És bár ez a klip már az "újabb" Kylie (X album, 2008), és tudnék sokkal jobb és bulizósabb dalt ajánlani, mégis maradok most ennél. Hogy miért? Abban a pillanatban ahogy elkezdődik a klip szerintem mindenkibe villámként csaphat bele a felismerés... " Ez Gaga!", mégpedig teljesen jogosan. Helyesebben mondva, Gaga az aki "lelopta" a sztájlt. A klip közepe felé pedig ismét találkozhatunk egy aprócska hasonlósággal, Kylie sminkje kísértetiesen hasonlít Gaga Born This Way-es mostani sminkjeire. (nem beszélve Kylie különleges ruháiról)

Ezzel pedig elérkeztünk ahhoz a témához amin mindenki előszeretettel szeret csámcsogni.
A másoláson!
Akkor most elmesélem, hogy nekem mi erről a meglátásom. Most a pop/rock/r'n'b és a többi műfaj kedvelt előadóinak a védelmébe kelek. Ilyen nincs, hogy lopás, illetve van de mégsem. :) Nem tartom lopásnak ha Gaga hegyes melltartót vesz fel, esetleg sellőként tolószékben adja elő az egyik dalát (amit annó állítása szerint Bette Midler már megtett) vagy ha Christina szőkén, haspólóban "utánozza" Britney-t. ...nem tudom miért, de ezek nekem annyira nonszenszek. Mindegyik művész, keresi a saját stílusát és miért is nem próbálhatná ki magát így vagy úgy? Inkább úgy nevezném, inspirálódnak! Mindenki máshogy értelmez újra bizonyos stílusokat és szerintem ettől szép és izgalmas a dolog. Ugyanolyan úgysem lesz SOHA! ..... de ebben döntsön mindenki saját maga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése