2012. január 23., hétfő

Javed Ali - Arziyan (Delhi6 OST)

YouTube. Neved legyen áldott, mindörökké! Ámen. Ma ismét elém dobott valami elképesztő dolgot. Bwood zeneügyben az egész internetet átböngésztem már, hogy rátaláljak a megfelelő fórumra vagy hírportálra ahol a legújabb desi zenékről informálódhatok. Ez elég gyatrán ment, A MAI NAPIG! Ma ugyan is a legkézenfekvőbb dolog került a szemeim elé amire egyáltalán nem gondoltam. Az indiai MTV. :D háh. Ki gondolta volna, ugye? Ráadásul ezzel együtt olyan nagy mennyiségű és HD minőségű UNPLUGGED!!! felvételek kerültek a birtokomba amelyeknek a megemésztésével szerintem egy jó ideig el leszek foglalva. Rögtön rá is találtam az egyik kedvenc dalomra mely az Arziyan címet viseli. Ez a több mint 8 perces dal a Delhi 6 című filmben hangzik el (amelynek hamarosan egy kis posztot is szentelek), továbbá a már sokat emlegetett A.R. Rahman keze munkáját dicséri. Ez most egy új élmény a számomra is, mert ritkán látom az eredeti énekeseket (jelen esetben Javed Ali) és zenészeket a dalok előadása közben, így minden pillanatát nagyon élvezem. Most már nincs más hátra mint előre, lássuk és halljuk ezt a csodás mesterművet.


Az Arziyan अर्जियां szó jelentésére nem nagyon találtam utalást. (szívesen fogadom az információkat ez ügyben)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése