2012. február 6., hétfő

A tökös hapsi (Cameo-Word Up)

Szinte mondhatni, hogy már a "nővértejjel" magamba szívtam a zenét. 6-7 éves koromtól kezdve jóformán csak Michael Jackson-on és New Kids On The Block-on nevelkedtem. Volt ott még East17, Zoltán Erika de a Mester és Tanítványai sem kerültek el messziről. Jaahhhhjjj de szerettem. Nővérem ezekben az időkben élte tinédzser korát és hát én kis cseperedő zöldfülűként ott ültem mellette és délutánokon át néztük együtt az ezernyi VHS kazettáját, amire a legmenőbb videóklipeket rögzítette. Ha most azt mondom, hogy egy egész szobányi ilyen kazettája volt azt nem fogjátok elhinni. Sőt! Ő még a mai napig állítja, hogy biztos találna olyan Michael Jackson-os interjút vagy fellépést ami még a Youtube-on sem található meg mert, hogy annyira ritka. Ő mindent felvett, MINDENT! ...ismétlem MINDENT! :D Valencia, Coolio, Dr.Alban, Mc Hammer, Vanilla Ice, hogy csak pár nevet említsek azok közül akikkel együtt nevelkedtünk. Persze aztán elérve fiatal serdülőkoromat beütött nálam is a Britney mánia és kezdett kialakulni a saját zenei izlésem (amit egyébként még a mai napig nem tudok megfogalmazni ). Visszatérve a   régi szép időkhöz, volt egy előadó akit csak úgy emlegettünk, hogy "A Tökös Hapsi"!

A következő klipet lehetetlenség úgy végignézni, hogy ne bámulnád folyamatosan mind a 4perc 40másodpercen keresztül azt a bizonyos piros ruhaneműt! :D Próbáld csak ki! XD

Na, hogy sikerült a küldetés? :D
Amúgy a zene isteni és hatalmasat lehet rá bulizni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése