2012. március 13., kedd

The Hardest Ever!

Azt tudjuk, hogy Will.I.Am nagy kutya a bizniszben. Azt is tudjuk, hogy jó ideje erősen rágyógyult a futurisztikus világra és azt is, hogy nélküle a B.E.P soha nem működött volna úgy Isten igazából.... Azt is mondtam már, hogy a mai zenékkel nagyon nem vagyok megelégedve, de ez a szám gyerekek... EZ ÜT!
3 fő részre osztanám a dalt. Az első felében csak ámítja és szoktatja a kedves hallgatót a ritmushoz és a látványhoz. Aztán megjelenik JLo akinek a "You can go hard, or you can go home" sorok ismétlése mellett jutott egy kis verse/bridge féleség is. Ekkor már kapunk egy kis pörgést, de ez még mind semmi ahhoz ami ez után következik. A klipben szépen kirepülünk a világűrbe, a tempó felgyorsul és jön a nagy robbanás. Megjelenik Mick Jagger és olyan disco rock'n'roll-t nyom le, hogy a hajam az égnek áll. A látványról meg nem is beszéltem még... a klip végére komolyan azt vettem észre, hogy tágra nyílt szemekkel és libabőrösen hipnotizált állapotba kerültem. Azt is elintézték, hogy olyan érzésünk legyen mint a pasiknak a sztriptíz bárban, a jó öreg "You can look, but don't touch!" alapelven újra és újra meg akarjuk nézni és hallgatni a klip utolsó felét. A katarzist. Ám abból sosem kapunk eleget, mivel olyan rövidkére sikerült és apró megszakítások is vannak benne, hogy folyamatos hiányérzetünk lesz tőle. Ügyes húzás mondhatom, Will!

Egy szó mint száz, ezt a számot az utolsó basszusáig bekajáltam. Mick Jagger meg iszonyat nagy arc! :D

Fülest feltesz, HD-t bekapcsol!

Ugye nektek is "Ez EPIC!" érzésetek van utána??? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése