2012. augusztus 12., vasárnap

Fantasy Twist


Britney bébi  és az új parfüm. Már meg sem lepődünk, hiszen mára már szinte külön parfümkarrierje van és bolond lenne leállni vele. ...én valahol a Hidden Fantasy - Radiance és Circus Fantasy környékén veszítettem el a fonalat. Addig megszállottan csak B parfümöt kértem minden karácsonyra. Aztán erre most jön a Fantasy Twist. ...Brit-Brit hiába a Kleo, a keleti stílus, a reklámfilmhez több napos forgatás az, hogy tudom hogy ez is legalább olyan csodálatos lesz mint az előzőek, hiába Adam csodálatos koronája na meg, hogy újra ragyogni látlak...


...de úgy döntöttem, hogy idén az én karácsonyfám alatt Fame parfüm lesz.



FRISSÍTÉS!
Mondom rákeresek már van kép a Fantasy Twistről, és láss csodát...

... viszont ha így állunk, akkor ez korántsem lesz ÚJ! parfüm (csak az eredeti első Fantasy és a későbbi Midnight Fantasy kettőazegyben kiszerelés) és akkor meg pláne nem értem, hogy mire fel ez a nagy promó?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése