2013. január 30., szerda

Végre itt a PC klip


Megint ezzel jövök. ...megint In My City, csak most kivételesen a friss és ropogós klippel kapcsolatban. (Amiről mellesleg már rég le is tettem mert azt hittem, hogy már soha sem lesz.) Bár a dalba továbbra sem lettem szerelmes. Úgy értem, igen.. jó kis dal, pörgős, dallamos és fülbemászó de megint csak egy lett a sok közül, és nem tudtam vele megbékélni. Persze PC mellett szólnak a tények, hogy szeretne kitörni és worldwide karriert befutni (nem mintha azért túlságosan ismeretlen lenne a hazájában és elég széles környékén), és ennek érdekében valahogy Will.I.Am-et is sikerült beszervezni. Innentől meg az ember jóformán befogja a száját és felteszi a kezét, mondván "tégy velem amit akarsz Will, mert ebben te vagy profi". Csak úszik az árral és feladja minden elképzelését annak reményében, hogy talán így majd sikerülni fog az álom. Mert nekem ilyen szaga van a dolognak... de hát ezért nem is lehet hibáztatni a "kislányt".
Mindegy is, hisz ezt más kiveséztem még a dal megjelenésekor, most nézzük a klipet.

Tetszik, hogy csajos lett, nem lett cukormázas és alapjaiban véve vagány a végeredmény. Pont olyan mint  PC maga. Tetszik, hogy táncikál benne (bár soha nem voltam elájulva PC táncdinamizmusától mert, hogy túl sok van neki, sokszor túl sok amit csinál) továbbá nem lett uncsi a klip, tehát elég mozgalmas. Páverfull  ideális rádió-, és mjúzik televízsönbarát. Popsztáros. Igazából az egész kikerekítette a dalt és máris "jobb lett a gyerek fekvése".  ... és ami megint előjön, hogy amikor ott van a vége felé az táncikálós rész, igazából simán belefért volna még egy kicsivel gazdagabb desi hatás. Nem azt mondom, hogy száriban és hennával a kezén lejtsen Chandramukhiként. Ami lehet, hogy számára már baromira unalmas és ezért is nem erőltette... talán igen,... talán nem. Én mindenesetre szívesen fogadtam volna egy kis utalást... csak egy kis ízléseset.
Persze így is érzeni benne.. .már aki veszi az adást és na jó. Örüljünk, hogy elég merészek voltak ennyit is belerakni. Jól van az na, ott van azért az a kis natúr tribal. Sőt, nem is tudom mit többet akarok még, hiszen a koreográfiáért is jár a plusz pont mert egy az egyben bwood elemekből áll.

...és ahogy nézem a klipet, egyre többször ráz ki a hideg (jó értelemben) és talán nem is a zenétől, de magától a ténytől, hogy talán sikerül neki... Remélem. Bízok benne...

... ha PSY-nak sikerült, neki miért ne menne?



Frissített utógondolatok:
Azért ahhoz képest ha megnézzük, hogy milyen a dal stílusa, hogy Will.I.Am mit képvisel és, hogy egyáltalán hova és kiknek készült a dal, így már beláthatjuk, hogy egészen elég az a (nem is kevés) desi hatás ami fellelhető a produkcióban. Ahogy már említettem, a táncos betét, a koreográfia és maga PC egy nagy adag desi dózis. (De csak annak aki ismerős a világában és veszi a célzásokat.) ...és talán ez így épp elég is. Mert a sok kis butus amcsi tinilány meg csak annyit fog fel belőle amennyi nekik pont elég is. Így összességében már egész jó produktum az, amivel a Team Priyanka előállt. ...és mindenki megkapja így vagy úgy azt amit akart/várt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése