2012. október 1., hétfő

Challa song

Végre itt az első, a Challa song és nem fogok kertelni. Valamit nagyon félrenézhettem ... mert nem erre számítottam. Aztán persze jött is a postagalamb, hogy a tréler alapján már gondolhattam volna, hogy ez nem egy Chammak Challo féle ütközet lesz. Olyan lounge-osra, chill-esre ... alapjában véve könnyed angolosra vették a figurát. ...és továbbra is elég titokzatos maradt minden. Azt már tudjuk, hogy főhősünk utcazenész aki néhanapján halakat tologat  :D meg ablakot mos. Meg azt is, hogy ha ő róla van szó, akkor ahhoz nagy tehetség kell a rendező és a team részéről, hogy bármit is elrontsanak a filmben. Aztán még megtudtuk azt is, hogy a két hősszerelmes hogyan találkozik meg először. Katrina eddig jól teljesít! :D A dalocska erőssége viszont még nálánál is kétségesebb. (egyenlőre) Reméljük ez csak múló hóbórt és gondolták, hogy bedobják a leggyengébb láncszemet a vérszemet kapott rajongóknak, rágódjanak csak rajta... aztán majd a filmben lesz durranás meg robbanás. Én remélem. Egyenlőre változatlanul idegőrlő módon várom már a múvit meg Anushkát. Alig várom már, hogy újra működni lássam a Taani ft. Suri kémiát. Lehet itt másképpen lesz, de így annál izgalmasabb. Egy gondom van csak. Már most látatlanban Anushka karakterének drukkolok, viszont a baljós előérzetem azt súgja, hogy itt most ő lesz a szenvedő alany. Meglátjuk. Kicsit Kabhi Alvida Naa Kehna csak olyan frissebb, illatosabb és vasaltabb köntösben. ...és még mielőtt beindulna a Chennai Express őrület, addig is.... JÖJJÖN MÁR AZ A DIWALI! Jab Tak Hai Jaan....Jab Tak Hai Jaan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése