2012. december 26., szerda

Dal-Zuhé : Barfi! (Barfi!)


Ugye egyértelmű? Hát de nem? De. Hát akkor meg? .... Azért még sem maradtam le mindenről ha a Barfit is láttam (és márpedig láttam), így a lényeget azt hiszem nem hagytam ki. Naggggyon nehéz volt kiválasztanom, hogy melyik dalt hozzam most a zuhéba, mert ez és az Aashiyan is nagyon közel áll a szívemhez. Aztán a Barfi! mellett döntöttem, mert hát azért még is csak Barfi és ez az első dal amit a környezetemben élő (Bollywood csömörös) emberek is befogadtak, sőt egy idő után már sóvárogtak érte. Ami a filmet illeti, nem mondok semmit. ....ahogy nővérem mondaná: Ezt látni kell és slussz kész passz, csiga-biga f@sz.
Érdekes ez a film a begyepesedett bollywoodereknek és azoknak is egyaránt akik azt sem tudják, hogy mi fán terem a Ranbir Kapoor meg a Piggy Chops...

....a zenék meg csodálatosak.
Kétségtelenül "évzene" a maga kedves kis egyszerűségével.
Igaz, kedves Boaz? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése