2012. december 25., kedd

Dal-Zuhé : Party On My Mind (Race 2)

Jó lett a borító is!
Szenteste után, így "reggel" komolyan érzem a megkönnyebbülést. Ahogy kinyitottam reggel a szemem azt vettem észre, hogy világosabb van és SÜT A NAP! Igaz csak nagyon halványan próbált a fénye átfesleni a sűrű felhők mögött, és pont ez a dal jutott eszembe. Na meg az érzés, hogy milyen lesz ha újra nyár lesz... Tudom már könyökötökön jön ki a mániám, de ez van....

...meg ez is. Egy ritka jó tüc-tüc dal Bwoodból.
Továbbá ti elhiszitek, hogy SAK és Jabraham is már a negyedik x-ben ropják?
Persze Deepika is odateszi magát, de nem ájultam be...
Anil meg nyomja öltönyben és smúzol ahogy azt ilyenkor kell. (bár nem ismerem a filmbéli karakterét)
Mindenesetre a dal megtetszett és azóta is listás itt a Dal-Zuhéban.
A videó egészen nyeszlett hosszúságú (egyenlőre), így ajánlom lentebb a full verziót hallgatásra!


A film egyébként január 25-én premierkedik is, szóval nem kell már sokat várni rá.
...............az indiaiaknak.


...és mire végeztem a bejegyzéssel, megint kisütött a nap. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése