2012. december 26., szerda

Dal - Zuhé : Dhadang Dhadang (Rowdy Rathore)


Ez tragikum, hogy mennyi filmről "maradtam le"az idén. Persze vannak amiket még meg sem tudnék nézni működő link és angol felirat hiányában de azt hiszem, hogy látva Rowdy Rathore release détjét ( juni 1.) ez nem lehetne kifogás. Kész. Egyszerűen ennyire elfoglalt és behatárolta a látásszögemet a Jab Tak Hai Jaan (amit a mai napig nem láttam). Szóval például itt ez az Akshay és Sonakshi páros által jól megmunkált dalbetét is ami nagyon vonz, hogy megnézzem az egész filmet dacára annak, hogy IMDB-n szerényke 5.8-asa van. Na, mit akarok? Az elég jóh. Pontszámok ide, JabTakHaiJaan mánia oda, ez a dal üt. Sonakshi meg írtó jól táncol, szép is, meg a ruhái is pigmentekben gazdagok, pont úgy mint Akshay-nak.

Fülbemászik és nem hagy nyugodni. Ez már elég indok, hogy bekerüljön a szórásba.
(Egyébként lesz még egy másik dal is tőlük ha jól emlékszem.)

2 megjegyzés:

  1. hmm. érdekes kis lista van kialakulóban. már csak azért is, mert jól kilövöd azokat, amiket én is bár szeretek, de nem nagyon nevezek évzenének.

    de mégis ettől jó és szép az egész. neked ez, nekem más tetszik. de a közös mindegyikben: b'wood. és ez a fontos. éljen :)

    a rowdy rathoret meg simán nézheted, prabhudeva a garancia a sikerre.

    u.i.: még Boldogot innen, aztán várjuk a további dalokat!

    VálaszTörlés
  2. :D igen? ... hát igen. Nem tudom... igazság szerint nem is akartam "évzenéket" összeállítani, az a Te posztod! :) ... én csak osztom ami számomra kicsit kellemesebb és említésre méltó. pl a Dhadang Dhadang is olyan, hogy említem mert jó és látványos de közel sem évzene. Vegyük úgy inkább, hogy összegzek és visszatekintek meg kiemelek. :) ...a bestek összeállításához meg jobb is, hogy te leselkedsz neki, mert biztos vagyok benne h sokkal jobban átlátod az idei palettát mint én. Idén tényleg nagyon le voltam maradva és meg is fogadom elsején, hogy 2013-ban legalább minden második hétvégén egy filmet beillesztek az időrendembe. :)

    VálaszTörlés