2011. december 30., péntek

Jiya Jale


"Jiya Jale", annyit tesz "Szerelemben Égni". Én is ezt teszem ez év körülbelül májusa óta. Ezek a dalok szerves részei a mindennapjaimnak, reggeltől estig. Nincs nap, hogy ne hallgatnék valamilyen keleti muzsikát. A dal amit most szeretnék bemutatni az a 98-as Dil Se (Szívből) című, nagyon mély jelentéssel bíró romantikus drámájának egyik legmeghatározóbb dala. A film végtelenül értékes, nehéz témákat feszeget és az emberi érzelmek legszélesebb spektrumú skáláját körbejárja. Amikor először megnéztem ezt a filmet azt hittem, hogy összetörök. Kész, végem van, megsemmisültem. Ez a film ölni tud! Nagyon felkavaró nem is tudom, hogy milyen lelkiállapotban a legmegfelelőbb megnézni. Szerintem nincs is olyan...
Amikor eléd sodorja a sors, akkor biztos dolgod van vele, szóval nem ér halogatni. A filmzenét A.R. Rahman nagymesterünk jegyzi, amihez nincs is mit hozzáfűzni. Egytől egyig tökéletes az összes dal. Élvezzétek a lüktetését...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése