2012. május 7., hétfő

Így buliznak a BW sztárok

Boman Irani, Karan Johar, Ritesh Deshmukh (IIFA 2011, Toronto)
Bollywoodban egyszerűen lehetetlen számon tartani a megannyi díjátadót. Erre a mindig naprakész Calacitra blog írója adta meg nekem egyszer a választ aki szerint azért van ez, mert ennyire imádják magukat ünnepeltetni a BW sztárok. :) És ebben lehet valami. De ennek a sok rendezvénynek, mi rajongók csak örülni tudunk, hiszen némelyik igencsak fergetegesen jól szokott elsülni. Történt ez így a tavalyi IIFA-n, Torontóban is. Azért gondoltam, hogy megemlítem ezt a kis szösszenetnyi videót, mert a benne felcsendülő zenét már amúgy is meg akartam nektek mutatni, és mert én speciel írtó jót mulattam rajta. Persze lehetséges, hogy ez csak azoknak lesz mulatságos akik ismerik valamilyen szinten ezeket a színészeket.

A videóban BWood két legnagyobb formája (Ritesh Deshmukh és Boman Irani) fogja be Arjun Jóképű Rampal-t egy fenékrázós buliba, akit persze jól fel is öltöztetnek a mókához. Arjun aztán kiszemeli magának Karan Jo-t (rendező) akiről illik tudni, hogy kicsit más és aztán ő is belevág a tutiba. (Csak ne tenné... XD) Hozzá teszem Karant sem kell félteni, ha hülyéskedésről van szó. - Imádom azt a bolondot! :D - Persze, hogy kerek legyen a történet, kell egy jó bőr is a színpadra, így Shilpa Shetty-t is megtáncoltatják az egyik kedvenc dalomra. Hogy melyik ez a dal? .... Nos, lejjebb azt is meg lehet kóstolgatni. :)


Végignézve ezeknek a őrülteknek a bolondozását végül mindig arra jutok, hogy Hollywoodban például az Adam Sandler féle komikus csapaton kívül nem látni sehol ilyen összetartást. Bezzeg Bwoodban sorra alakulnak ki színészi-rendezői stb... körök, akik rendszeresen dolgoznak együtt és olyanok mint egy kis igazi család. Ilyen például a legendás Karan-SRK-Kajol trió és még sorolhatnám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése