2012. május 3., csütörtök

Ladies Vs. Ricky Bahl

Az egész úgy indult, hogy a szokásos túrámat ejtettem meg éppen az aranybányában és megnéztem, hogy melyek a legújabb Bwood zenék. Tudjátok  én alapvetően nem a filmek, a trailerek vagy hírverések után fordulok meg mint egy szagot kapott kutya. :) Bocsi ha valaki ilyen, és semmi baj vele... csak én a zenét keresem! Nem szoktam nézni, hogy milyen új filmek vannak és, hogy mi a trend. Aki eddig azt hitte, hogy a bollywoodi filmek a mániám az nagyot tévedett. Alapjában véve engem a zenéjük vonz, érdekel és foglalkoztat. Aztán amikor egy muzsika beválik és átmegy a "rostámon", akkor jöhet a film. Ezért is érintett olyan érzékenyen anno amikor megtudtam, hogy bizony ám a kedves színészek és színésznők akik ott riszálnak a vásznon, egy cseppnyi énektudással sem rendelkeznek. Aztán persze ezt megszoktam és már értem a tematikát, amit most nem fogok kifejteni. (megér egy külön posztot)

De térjünk vissza a tárgyhoz.
Birtokomba vettem a Ladies Vs. Ricky Bahl filmzenéjét, ami sok csalódást amúgy sem okozhatott, hiszen Salim-Sulaiman szülemény. Aztán mikor megláttam, hogy ez egy újabb Yashji féle (és a színészekből ítélve) fiatalos, dinamikus film lehet, amit a zenék is bebizonyítottak... már nem volt kérdés, hogy meg fogom nézni.



Akkor nézzük hát egy picit részletesebben:
Ricky Bahl egy hatalmas szélhámos, ám abban vérprofi. Milliárdos cégek és gazdag vállalkozók pénzeit nyúlja le jól kitervelt furmányos módokon, és teszi mind ezt mindig más bőrébe bújva. Ricky nem az az öldöklős fajta, sőt. Egyik legfőbb "erénye", hogy nőkkel köti az üzletet, akiket mindig picit el is csábít meg nem is, aztán azok megbíznak benne és már a markában is van a pénz amivel aztán köddé válik. Az átvert nők aztán felocsúdnak és mindenáron revansot szeretnének venni.

Aki szerette a "Kapj EL Ha Tudsz" című filmet, annak ez is nagyon fog tetszeni! :)

Pozitívumok:
  • Nincs vontatottság, egyszer sem éreztem a film nézése közben, hogy "haladjunk már".
  • Anushka eszméletlenül szép, és a már sokszor emlegetett modorosságát most abszolút nem tapasztaltam. (írtóra irigylem a haját! :D)
  • Yashji hozta az elvárt színvonalat, ez nem volt kérdés.
  • Fiatalos, lendületes film!
  • Az egész film tulajdonképpen egy Ranveer Singh felsőtestét reklámozó 3 órás képanyag.
  • Szinte az összes zene, egytől-egyig átment a rostán.
  • Amikor elindult a történet Goa felé már tudtam, hogy nincs menekvés és idén már nem leszek tengerpart szűz! / A film második fele Goa gyönyörű tengerpartjain és tájain játszódik. Egyszerűen csodálatos a környezet.
  • ...és a legfontosabb, az újabb SRK-s utalások, mint a Band Baaja Baarat-ban. Ám most nem csak a nevét emlegetik, hanem itt magát Baazigart hallhatjuk többször is! megszólalni.  ;)

Negatívumok:
  • A sztori szerelmi szálát én nagyon nem tudtam átérezni. Nem tudom, hogy mások erről, hogyan vélekednek, de nekem nagyon nem jött át.
  • Ranveer a film első felében nagyon adja, aztán ahogyan megjelenik Anushka, ez a fiú elhallgat. Úgy tűnt, mintha Anushka által túlságosan a háttérbe szorult volna még úgy is, hogy róla szólt a dolog és őt akarták megleckéztetni.

Összességében nagyon tetszett még a tegnap látott, oly sok díjat bezsebelt "The Dirty Picture"-nél is. Sőt.
Nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek a filmet, hiszen nem az klasszikus Bwood film és egy nyugati mozihoz szokott néző számára is könnyen emészthető.

Jöjjön a kedvenc dal a filmből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése