2011. november 17., csütörtök

Agarbattī - Avagy álmaim füstölője

Világ életemben különös vonzalmat éreztem a füstölők illata iránt. Imádom az illóolajokat is, de a füstölők esszenciája által teremtett mágikus hangulatot és atmoszférát semmi nem pótolhatja. Nagyon sokáig mi is a legtöbb boltban kapható ( forintos, ajándékboltok stb...) füstölőket vásároltuk, ám rá kellett jönnünk, hogy nem sokáig hódolhattunk mániánknak (anyum és én), mivel a család szinte összes tagja nem tetszését fejezte ki. Nem szerették a "szagát", a töménységét azt, hogy fejfájást okozott és magát a füstöt mint jelenséget. Idővel akarva, akaratlanul én is elkezdtem ezeket a tüneteket produkálni, ráadásul egy-egy csomag füstölő túl drága ahhoz képest, hogy egy szál nem ég 10-20 percnél tovább. Aztán megérkezett a megoldás, a megvilágosodás! :) A nyáron több parfümömre is allergiás lettem amit nagy érvágásként éltem meg, hiszen imádok parfümözni, anélkül nem indulok sehova :). Ekkor kerestem egyéb megoldásokat és egy nap megtaláltam a megoldást ami már évek óta ott állt és majd kiszúrta a szememet. Natúr parfüm. Egy Tunéziából hozott pici 10milis roll-on 100% jázmin parfümömet szagolgattam amit csak nagyon ritkán használok mert féltem az illatát. Tudjátok, hogy van ez... a megmagyarázhatatlan jelenség amikor megtalálod álmaid illatát és inkább nem is használod, aztán évek múltán jössz rá, hogy megromlott és sosem fújtad végül is magadra. Szóval elkezdtem az interneten keresgélni natúr parfümök után. Először valami tunéziai webáruházat kezdtem keresni, ami egyenlőre olyan missziónak számít mint tűt keresni a szénakazalban. :D Már ott tartottam, hogy e-bayről szerzek be vagy egyéb más amcsi webáruházból amikor rátaláltam erre az oldalra: GOLOKA
Ezt az oldalt szívesen reklámozom mindig! Egy webáruházról van szó ahol nagyon készségesek, pontosan és gyorsan dolgoznak, profi munkát végeznek. Végtelenül kedvesek és még egy kis hírlevéllel is szolgálnak időnként amiben rengeteg hasznos dolgot leírnak. Sokféle füstölőt rendeltünk és kirpóbáltunk innen tehát bizton mondhatom, hogy megtaláltam álmaim füstölőjét. Itt nem akármilyen füstölőket találni. Kézzel sodort, eredeti indiai füstölők amelyek akár egy órán át égnek, nem okoznak fejfájást, nem tömények, napokig megmarad a szobában a kellemes illat. Ismétlem kellemes illat és nem füstszag! Amiket itt leírnak ezekről a füstölőkról 100%-ban szóról szóra igazak. 
Azóta már felfedeztem a tárházuk teljes repertoárját, az illóolajaktól kezdve a hennán át a bőr-, és hajápolási termékekig mindent. Mindennel mindig teljesen meg voltam elégedve. Egyszer kaptam ajándékba egy picike szantál szappant aminek egy magában jobban örültem mint az egész csomagnak. Végtelenül boldog voltam, örömömben körbeugráltam a szobát. Ezúton is köszönöm, Goloka! :) Minden termék egytől egyig MADE IN INDIA. Visszatérve a natúr parfümökhöz, valami csodás kis dobozkája van mindnek és elképesztően, hihetetlenül ááhhhhh illata. Eddig 4-5 illatot próbáltam ki, és egyszer sem mondtam azt, hogy "Fúúúj". Bár ez lehet csak az én izlésem. Ja és azóta orrba szájba füstölőzhetünk otthon, sőt nővérem aki annó hányingerre és fejfájásra panaszkodott, nemrég kért is tőlem egy adagot a fent látható Shanti Gold Prema-ból amit végül is azóta álmaim füstölőjévé nyilvánítottam. :)

(Hindi) Agarbattī अगरबत्ती - füstölő

Zene nélkül nem ér füstölőzni! :)

Dheere Jalna Instrumental - Paheli OST
 FM W11 - Dheere Jalna .mp3
Found at bee mp3 search engine

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése