2011. november 15., kedd

Electric Feel

Valamikor 2008 vagy 2009 nyarán döbbentem rá, hogy nem csak a Viva és az MTv (emtíví :D ) létezik. Rákaptam az MR2 Petőfi rádió hallgatására. Felfedeztem, hogy nagyon nagyon sok új és minőségi zenét játszanak (többnyire alternatív és underground). Náluk nem hallhatsz rágógumi zenét. Nem játszanak Britney-t, Gagát és az összes többi a csapból is folyó tömegzenét. Megjegyzem amikor megkezdte működését a magyar MTv, attól is teljesen elájultam és reggeltől estig csak az ment. Körülbelül ugyanolyan kategóriájú zenéket játszottak mint az említett MR2. Nagyon szerettem. Aztán elkezdték "fejleszteni", hiszen először nagyon kezdetleges repertoárral rendelkezett a csatorna, például nem voltak műsorok! Igen! Aztán a "fejlesztéseknek" köszönhetően szegény magyar emtíví is elfajzott. Zenecsatornából mára már kész valóságshow és gagyi műsorok tárháza lett. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy mi az ami jó benne a mai napig. A World Stage és az, hogy az aktuális díjátadókat élőben közvetítik majd orrvérzésig ismétlik is azokat. -Ja és a South Park!- :D Szóval a régebbi, kezdetleges emtívínek köszönhetem, hogy megismerkedtem a következő csapattal. MGMT. A Time To Pretend igazi etalon muzsika volt nekem azon a nyáron. Érdekes volt valami újat, egy kicsit elvontabbat és ismeretlent hallgatni és nem csak mindig az éppen aktuális pop muzsikát .... (Britney, Katy Perry, Riri stb...) Aztán az emtíví megkezdte átalakulását ami azt eredményezte, hogy lekapcsoltam a tv-t és bekapcsoltam helyette a rádiót. (A Viva szóba sem jöhetett. Amióta Steiner Kristóf elhagyta, az a csatorna is mély hanyatlásnak indult, ami a mai napig is tart. Néha csodálkozom, hogy ennél még van lejjebb???!!!) Szóval ekkor jött az MR2 a képbe amit azóta is a mai napig hallgatok. Az Electric Feel-t már itt hallottam, de akkora már ismertem a dalt, hiszen a Time To Pretend jóvoltából rákerestem a bandára és "magamévá tettem" a lemezüket! Számomra a TTP után, ez az egyik legkedvesebb dal az Oracular Spectacular albumról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése