2011. november 22., kedd

Me like it

Vannak dalok amelyek olyankor érnek hozzám amikor éppen valami fontos dolog történik velem, vagy egyéb az életemben meghatározó időszakon megyek keresztül. Ez a nyár számomra a változásról szólt és épp ehhez köthető (többek között) Nicole Scherzinger Right There című dala. Nicole soha nem fogott meg annyira, főleg mióta szólókarrierbe kezdett teljesen szem elől veszítettem. Ez a dal viszont számomra az egyike azon keveseknek amit ha meghallok, tökéletesen vissza varázsolja a nyári hangulatomat amiért mindig oda meg vissza vagyok. Szeretem az ősz színeit és illatát, a tél varázslatos és szeretetteljes hangulatát, de a tavasz/nyár....az valami mesés számomra. Miért? Talán mert ha kisüt a nap, nekem is jobb kedvem lesz, szeretem a szabadságot azt, hogy minden zöldell és illatozik odakint, sőt mi tagadás a hőséget is egyenesen imádom. Számomra ugyanezt tükrözi az a videoklip is, amelynek a hangulatától elolvadok és bár a zene nem egy mestermű, valamiért a hangzásvilága mégis megfogott. Amennyire aranyos kis dal, annyira szenvedélyes is. Könnyed, csajos, lötyögős, lazulós ugyanakkor felébreszt érzéseket... és amíg végleg be nem köszönt a tél, hát íme egy maréknyi 4 percecske az idei nyaramból.


Mindazonáltal szeretném megemlíteni, hogy nem ez az idei nyaram himnusza! :) (majd meglátjátok)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése