2012. szeptember 5., szerda

3 Idiots

Először is engedjétek meg, hogy módosítsam a film címét 3 Idiots-ról 5 Idiots-ra! Rendesen rosszul érzem magam amiatt, hogy eddig még nem néztem meg ezt a filmet. Most komolyan, itt szenvedtem az alsókategóriás Salaam Namastékkel meg Badmaash Company félékkel, ez meg egész végig itt csücsükélt a gépemen. De már mióta... áááh, egy éve már biztosan. A Main Hoon Na esetében is ugyanezt éreztem, azt is halogattam és tessék, az is egy egész estést mulatozást hozott. Egy élményt. Ez a film is az. Már rögtön az elején egy felettébb kellemes és nyugis, de jó dallal indít amolyan ráhangolódás képpen. Aztán szépen lassan bevisz a susnyásba. Eskü nem tudtam, hogy Boman Irani is benne van ... (már sokkal hamarabb megnéztem volna). A történet előrehaladtával sorjában kapjuk az egyre jobb poénokat. Minél tovább haladunk, annál ütősebb viccekkel találjuk szembe magunkat. Visszatérve, hogy ki az a két plusz idióta akivel kibővíteném a címet? Természetesen Boman Kócos Irani igazgató úr és eminens talpnyalója a kis Omi.
Na rajtuk aztán végig szakadtam, és csak egy-egy komoly háttérzene berobbanása juttatta eszembe, hogy az Igazgató úr komolyan gondolja azt amit mond - amúgy mindent poénra vettem volna tőle. Hiába, Boman is olyan nekem mint a Junior Baccsan meg az Anupam Kher hiába próbálkoznak, csak a mókás figurák állnak igazán jól nekik. Aztán ott volt még ugye Kareena aki kicsit elhanyagolható és a románc sem volt annyira nagyon számottevő, de azért volt. Egyébként egészen felüdítő karaktere volt neki is. ...és végül pedig de nem utolsó sorban örömmel nyugtáztam, hogy az általam már csak Crocodile Dundee-ként emlegetett Javed Jaffrey is tiszteletét tette a filmben. Igazi kavalkád volt az elmúlt pár óra, egy kész svédasztal. Volt itt minden, humor gyorsan dráma, aztán megint jókedv és kacagás és ismételten könnyekig hatódás. Az ember csak kapkodja a fejét. Hosszú idő után pedig újra egy olyan lezárással találkoztam, ami alapjában véve nem volt olyan világot rengetően jó, de a poénokkal (a végső nagy poénokkal) leveszik az embert a lábáról. A IMDB-s 8.3-as pontozásért pedig jogos a taps és a sikoly. A filmzenét is máris bezabáltam, és Aamir Khan is bebizonyította számomra, hogy ha jönnek forgatni kishazánkba, akkor Anushka melett az Ő elkapott mosolyáért is érdemes lesz órákig várakozni (majd). egyszóval:

AAL IZZ WELL!!!

...ezt a képet meg gondolom ti sem bánjátok.
(akkor jó, mert én sem ;D )

Még egy apró megjegyzés: Elértem arra pontra, hogy Sonu Nigam hangjába hivatalosan is szerelmes lettem! Hai! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése