2012. szeptember 14., péntek

Priyanka Chopra - In My City

Biztos, hogy nagyon sokan fogják szeretni ez nem kétség. De én nem. Helyesbítek. Inkább úgy fogalmaznék, hogy nem dobtam hátast a régóta várt produkciótól. Pedig azt hittem majd az lesz. RedOne meg Will közreműködése azért elég nagy szónak számít. Reménykedem is, hogy azért lesznek még ennél sokkal de sokkal erősebb dalok is azon a lemezen. Mindenesetre én drukkolok PC, már csak azért is mert sosem késő és az első (szerintem!!!) picit elfuserált és halovány debütálás után is lehet még sikeres élete a popszakmában. Na meg mert volt olyan bátor és elindult mint desi görl. Persze mondom mind ezt worldvájd. Mert, hogy Bwood-ban tuti az egekbe fog szárnyalni, viszont a nagy internesönöl  feliratú kerítés átugrása lehet, hogy nem igazán fog még egyhamar sikerülni. Hajrá. Én lennék a legboldogabb ha a hazai rádiókban is hallhatnám a hangját. Apropó a hangja. Szép, szépen-tisztán énekel a kismadár, de sajnos ez édes kevés. Ma már tisztán énekelni ezer meg egyen tudnak, de kevés az akinek igen is kifejezetten jó, egyéni, karakteres hangja van. Amiről tuti, hogy tudod ... ez ő! Akárhogy is lesz, Bollywood mindig ott lesz kedves Priyanka, ahol állandó prémium hellyel várnak a hazaiak. A legjobbakat PC és ne feledjük, azért ez még csak az első szám volt...

Végül is kezdésnek nem is olyan rossz ez.
Nem tudom meddig fog élni a feltöltésem, így még most frissibe hallgassátok! ;)


Na jó... minden egyes hallgatással jobban tetszik a dal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése