2012. szeptember 9., vasárnap

A VMA monnyon le!

Most, hogy megcsapott az idei VMA utószele - ami inkább csak szellő- veszem a bátorságot és beismerem (többek között magamnak), hogy idén még csak annyira sem vártam a nevezett átadót mint tavaly. Vagyis semennyire. Fokozom. Azt sem tudtam mikor lesz és csak utólag értesültem, hogy lezajlott. Ez régebben elképzelhetetlen volt számomra. Ez van. Változtam én is, és a VMA is.... és ráadásul az utóbbi időben csak negatív kritikákat hallok róla. ÉBRESZTŐ!!! A VMA már az előtt szar volt, hogy Britney 2007-ben bebotorkált a Gimme More-ral. De hát kérem szépen, színvonalon aluli műsorhoz még rosszabb fellépés jár. Ami amúgy ha nem lett volna, akkor az az évi VMA-ről sem tudta volna senki, hogy volt egyáltalán. Persze akkor még, elvetemült Britney rajongóként korántsem volt ez ennyire vicces. Na most abban egyetérthetünk ugye, hogy Britney a VMA fellépések királynője. Rájt? Az ember ő érte vagy Michael Jacksonért nézte a mulatságot ... és minek utána MJ nagy valószínűséggel már nem teszi tiszteletét eme csodás esteken és Britney is inkább a sárgaköves utat választja, addig mind hiába. Na de nem? Erről szólt az egész. Őszintén megmondva, Britney helyében én már be nem tenném a lábam ezekre a ceremóniákra. Az egész olyan hiteltelenné és gagyivá vált. Mikor nem volt, ugye? Egész Amerika az. Egy nagy vattacukor göngyöleg. Meglátod, megkívánod, megkóstolod majd sóvárogva tépkeded tovább, hiszen a szádban  semmi mást nem hagy maga után pillanatokon belül, mint ürességet. Levegővel túlplasztikázott maszlag...Ez Amerika. Mindörökké Ámen. Versengés és műanyag énekesek puccparádéja ez, semmi más. A sok tinisuna, meg falja a dolgot és közben észre sem veszik, hogy hogy elferdül a való világról és az önmagukról alkotott képük. ..és megy mindez internesönöl. Nem csak az ő magasztos népüket fertőzik, hanem az egész világot. Ilyen voltam én is, nem tagadom. Sosem gondoltam volna, hogy ezt mondom de le a VMA-vel. Hiába a Riri, Gaga, Swift, Perry, Direction és Minaj félék... kik ők? Persze. Az új generáció. Aham.

Ide Britney kell és kész! Meg is kapjátok.
Csak a kihasználtságot és a teljes ürességet látom ennek a szerencsétlen nőnek a szemében is ami semmi egyéb, csupán a fent említett materiális túladagolások csak külsőleg tökéletesen csillogó gyümölcse....

Akik ismernek tudják, hogy Britney-t ezzel nem bántani szeretném.

....és ha már megemlítettük a Királyt, akkor nézzük is meg milyen egy igazi régi VMA performansz!

Így kell ezt csinálni, csaje!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése