2012. szeptember 27., csütörtök

Manish Arora Ready To Wear SS'13

Azt hiszem kívánni sem lehetett volna jobbat. Igazából bevallom, hogy mostanában a fesön vík az ami a legkevésbé köti le a figyelmem. Egyetlen egy tervező munkái jöttek még is velem szembe kiáltozva, hogy héj! vegyél már észre. Így ezt az egy kollekciót végiglapozgattam, hiszen Arora azért mindig is azon tervezők egyike volt számomra akinek munkásságát öröm volt figyelemmel kísérni. Szóval, tehát megnéztem és nem bántam meg. Manish egy egészen hordható és celebkompatibilis ready to wear kollekcióval állt elő a párizsi divathéten. (A fenti kép nem onnan való!) Bár még mindig egészen biztosan érezni lehet rajta ezt a picit  erőletett McQueen merevséget de azért ugye tudjuk, hogy vannak neki ám egyedi és önálló ötletei is. Van itt minden. Tribal, szöglet, fém, csillogás, az 50-es 60-as mánia ellenére egészen finom kis tone in tone színek és alapjában véve változatlanul keleties formák és szabásvonalak. Igazi rich girl összeállítások ezek... bár ritkán van az úgy, hogy két teszkó között betévedünk egy Manish Arora showroomba egy új kiskabátért, de azért inspirálódni lehet. Meg álmodozni is.
  

  

Sajnos videjót eddig nem találtam pedig biztos vagyok benne, hogy van még valami meglepetés ebben a kollekcióban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése