2012. szeptember 7., péntek

Darr (1993)

Rég volt már, hogy besírtam egy bwood filmen. ...és ehhez ismételten csak SRK és az ő briliáns alakítása kellett. -na meg a Yash Raj féle tökéletes "filmcsináló" csapat. A szindrómámnak pedig lehet, hogy hamarosan még nevet is fogok adni, amiért képes vagyok ilyesféle (siker garantált) filmeket halogatni. Ilyenkor bele tudnám vetni magam egy mélységes kútba. De térjünk rá a filmre. Darr.

A film a Baazigar után készült ami magyarázatot ad mindenre. Tudod van az az érzés... az a hangulat ami mindig másképpen lengi be az ilyen régi bwood filmeket. Az Udit Narayan és Alka Yagnik féle retró duettek, a még 80-as években maradt de a kilencvenesek felé törekvő tipikus öltözetek és hajszerkezetek. Tökéletes és idillien divatos tájak - általában az Alpokban. Ezt valaki vagy szereti, vagy nem. Én egyenesen imádom! És akkor képbe jön SRK rosszfiús oldala. Én nem tudtam...én....én.... nem tudok mit mondani. A Baazigar-nak is annó úgy indultam neki, hogy "Ó na, egy újabb öldöklős film" és mi lett a vége? Toplistás örökzöldként írta be magát azt hiszem nem csak az én, de minden bwood kedvelő filmtörténelmébe. Na Darr is ilyen a maga kis "szerény" 7.2-es IMDB-s pontszámával. Nem akarok kertelni, mert nincs is értelme. Elég legyen mindenkinek annyi, hogy meg kell nézni és hagyni, hogy magával sodorjon a történet. Nekem nagyon tetszettek mind a zenék, mind a látvány és az alakítások. Egyensúlyban volt a történet két szála is. Gondolok itt a Sunil-K-k-k-kiran kapcsolatára és annak fejlődésére illetve a magányos Rahul lelki állapotának folyamatos változására. Tökéletes történet, tökéletes tettekkel, még tökéletesebb szereplőkkel. A lezárás sem lett túlságosan elhúzódó és maszlagos. SRK megteszi amit kell, elmondja amit kell és vége. Profi csapatmunka ez, amiben ha csak egy fűszálként is részt vehetnék a Juhi talpa alatt, már boldogan halnék meg.


és a dal.... amivel elkezdődött minden

...na meg egy (fan) poszter ami tökéletesen tükrözi az állapotot ami a film után napokig rád ragad...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése